23.1.10

nv 16.-17.01.10 - 6



16. jaanuar - Uude kodusse!

Mitte, et seda vaja olnuks, aga siiski ärkasin nii ulmeliselt vara, et ei hakka täpsemat aega parem meenutamagi (nädalavahetus ikkagi ju..). Ehk oli asi selles, et magasin viimast korda oma vanematekodus...
Jah, algaski üks suur-suur pakkimine ning asjade tassimine ja kolimine uude kodusse, mis asub hoopis teisel pool raudteed. Eriku saabumiseni edenes minu pakkimisaktsioon üpris vaevaliselt ja kõik kohad olid asju täis ning otsa ma neil üldse ei näinudki, aga alates sellest, kui Erik ka kohale jõudis, sujus asi kuidagi üllatavalt kiiresti. Minu nüüdseks juba vana tuba sai ikka ulmeliselt tühjaks (ja puhtaks) - vot nii tühjaks, et see isegi kajas!
Muidugi pidin tõdema, et riideid on mul ikka ohtralt, lausa väga-väga kõvasti, ja nende lahtipakkimine ning sorteerimine ja paigutamine saab olema laiahaardeline ettevõtmine. Eriku asjade kogus on minu omade kõrval rohkem kui naeruväärne - lausa uskumatu, haha.

Igatahes, nüüd siis tuleb iga päev süüa teha, ja see on midagi uudset, aga samas üpris lihtne ja loogiline teema. Ning meil on hetkel üks koduloom - Bird - me ei tea, kas tal mingi õige nimi ka on, aga kutsume seda nunnukest lihtsalt Birdie´ks, vahel ka Vääksuks. Seda linnukest on nii naljakas jälgida kõrvalt, kui ta omaette nokitseb või niisama lauluviisi siristab.
Jenny toome ka ilmselt varsti endale külla, et näha, kuidas tema "uue" kohaga harjuks, kuid muidu on plaanis üks kutsikas majja võtta, tõenäoliselt proovime sobiva leida mõnest varjupaigast, et keegi neist vaesekestest päästa.


Selline on tilluke sissejuhatus minu ja Eriku uude ellu uues kodus kahekesi koos Birdie´ga.

17. jaanuar - Tartu

Mingil hommikuhetkel seadsime mu Saabikese Tartu poole teele ja läksime majja vajalikke asju shoppama (of course pidin ka endale kas või midagi soetama, sest nüüd on mul ju piisavalt ruumi!).

Kõigepealt avastasime ühe sellise poe nagu KriisiMarket, kus leidus vist põhimõtteliselt kõike ja suhteliselt madalate hindadega ning isegi üpris vingeid asju kohati. No näiteks saime endale roosade otstega kahvlid-noad ja ühe odava küpsetusvormi, aga suurema viitsimise korral võinuks ka palju muud huvitavat avastada.
Jyskist sai soetatud nunnu punutud pesukorv ja muuseas vist Koduextrast ostis Erik mulle maitsetaimede seemneid, sest meil tekkis äge plaan rajada aeda üks peenar, kuhu sibulad, porgandid, tillid ja muud sellised juurikad end sisse seavad. Maasikapeenar peab ka muidugi olema.
Kui toidukraam ja muud eluks vajalikud asjad ostetud said, tekkis mul vajadus ühe Guessi topi järele ja selle ma ka Kaupsist endale haarasin (täishinnaga polnud raatsinud osta, nagu ikka). Mõni uus asi ei tee ju paha, eriti veel, kui tegemist on vinge asjaga.

Ahjaa, vahepeal tsillisime vana kaubamaja taga asuvas parklas ja pugisime mäki eineid (nälg oli tappev!) ning jälgisime/kommenteerisime tüüpe, kes Parex panga akendelt silte maha kraapisid (üks neist ei saanud kohe kuidagi selle kraapimisega sina peale ja teine käis teda pidevalt õpetamas ning abikätt ulatamas).

Äge oli, ning pärast ootas ees esimene pühapäevaõhtu uues kodus. Tähistasime seda õlle-laimi koksidega ja õunakoogiga, mille ma kiiresti valmis kokkasin.


Tiina õunakook

(mina valmistasin pool sellest kogusest)
100 g margariini või võid
2 dl suhkrut
1 muna
2 dl nisujahu
6-8 õuna
  • Vahusta rasv ja suhkur. Lisa muna ja jahu. Sega hästi läbi. Köögikombaini abil saab taigen väga kiiresti valmis.
  • Koori õunad ja lõika need lõikudeks.
  • Määri ahjuvorm kergelt rasvaga.
  • Laota õunalõigud vormi põhjale.
  • Kata õunalõigud taignaga.
  • Küpseta kooki ahju alaosas 200 kraadi juures 20-25 minutit.
  • Serveeri õunakook koos jäätisega.
Vaatasime ära ka Avameri 2 (Open Water 2: Adrift), mis oli Eesti telekanalitelt näidatava filmi kohta üllatavalt asjalik (arvustust ma sedapuhku ei kirjuta ilmselt, sest peategelased ajasid oma lauslollusega mind lihtsalt hulluks). Mina igatahes ei suutnud vaatamist pooleli jätta ja seega pidime magamamineku hilisemaks lükkama (see kajastus muidugi raskes esmaspäevahommikus, haha).


teisipäevane tööriietus: kardigan - Killah;
topp - Guess Jeans; vöö - Seppälä;
retuusid - [ES TI: CI:].

0 opinion(s):

Post a Comment